[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ForteGames.com - Виж темата - Любопитно ;)




Заключен форум Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 5 мнения ] 
Любопитно ;) 
Автор Съобщение
луд за връзване
луд за връзване
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 22:14
Мнения: 29487
Мнение Любопитно ;)
На 10 ноември се навършиха 15 години от пускането в продажба на първия в света GSM телефон. Това е моделът Nokia 1011.
Той е с големи размери - дебелината му е 45 мм, а тежестта му - близо половин килограм. Най-тежкият компонент на апарата е батерията му, която позволява само 90 минути разговори и издържа 12 часа в stand by режим. Моделът е с външна антена. За разлика от съвременните модели той няма никакви мултимедийни функции, а освен това няма нито камера, нито слот за memory карта и поддържa Bluetooth.

Изображение


Сря Ное 14, 2007 23:20
Профил
луд за връзване
луд за връзване
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 22:14
Мнения: 29487
Мнение 
WiMAX в България


Макс Телеком стартира тази седмица официално своята WiMAX мрежа в България, съобщи лично собственикът на компанията Красимир Стойчев, известен също като човекът, поставил началото на GSM – комуникациите в България. WiMAX е мобилна технология от ново поколение, която предлага възможност за широколентов пренос на глас, видео и данни, както в населени места, така и в слабо населени региони. Системата е първaтa национална мрежа в Европа и в нея операторът предлага безжичен интернет достъп, IP-базирани гласови услуги, IPTV /мобилна телевизия/ и SaS /Software as Services/.
Операторът обяви, че осигурява на клиентите си голям пакет от висококачествени услуги на конкурентни цени, включително безжичен високоскоростен интернет през модем с услугата MaxDSL и чрез карта за преносим компютър - MaxCard.
„Потребителите вече могат да говорят по телефон от мобилната мрежа на оператора с код 0999. Гласовата услуга се предлага под името MaxVox и всичките й потребители говорят помежду си безплатно без ограничение на продължителността на разговорите, независимо от това дали са в България или в чужбина. Структурата на мрежата позволява свързване, както с мобилните и фиксирани телефони, така и с алтернативните телекоми. Абонатите на услугите на Макс Телеком получават безплатно пакет от 40 телевизионни канала, които могат да гледат в реално време на компютъра си на адрес www.maxtelecom.tv.“ - уточниха от компанията.
Всички клиенти, ползващи интернет от оператора, получават безплатно услугата MaxTelecom.info, разработена в сътрудничество с Google. Тя включва пакета с офис програми MaxApps, безплатно дисково пространство за съхраняване на документи и електронна поща с домейн maxmail.bg с обем 2 GB. Услугата е достъпна на интернет адрес www.maxtelecom.info. Тя е особено изгодна за малки и средни фирми, които могат да спестят разходи за собствен интернет хостинг и специализиран софтуер и същевременно да получат високоскоростен интернет и гласови услуги на изгодна цена.



Новолицензираният оператор "Кериър БГ" стартира изграждането на петата у нас WiMAX мрежа с национално покритие, която ще пусне първите телекомуникационни услуги на пазара през пролетта на идната година. На 8.11.2007 г. в Бизнес парк София бяха извършени първите тестови проби на оборудването, доставено от "Моторола".
Новият WiMAX оператор предвижда до една година да изгради мрежа в десет града сред които София, Пловдив, Варна, Бургас, Русе, Плевен, Ст.Загора, В.Търново, Благоевград, Севлиево, Габрово, както и в големите курортни центрове. Маркетинговата стратегия на компанията предвижда предоставяне на комплексна телекомуникационна услуга, при която по безжичен път ще могат да се реализират връзки с интернет, мобилна гласова услуга, мултимедия и допълнителни интерактивни услуги, видеотелефон, онлайн игри, промоционални, информационни, рекламни и статистически услуги. Припомняме, че компанията получи последния от петте национални лиценза за изграждане на мрежа от ново поколение и предоставяне на услуги чрез нея, след участие в търг на Комисията за регулиране на съобщенията.
Поради по-късния си старт, компанията предвижда да съкрати сроковете, заложени в лиценза за изграждане на новата мрежа, като се опира на опита си при планиране на избор на подходящи точки за базовите станции в 15 града от страната.
Кериър БГ обяви намерението си да получи и номерационен план от мобилни номера за България с код 099, които ще предоставя на клиентите си за гласова телефонна услуга. От услугите на компанията ще могат да се ползват всички крайни потребители с мобилни телекомуникационни устройства, стационарни и преносими компютри, както и корпорации с развита клонова мрежа на територията на цялата страна.

(източник: http://www.gsm.bg/)


Сря Ное 14, 2007 23:35
Профил
луд за връзване
луд за връзване
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 22:14
Мнения: 29487
Мнение 
China Mobile с покритие на връх Еверест

Huawei Technologies, компания предлагаща комплексни решения в областта на телекомуникациите и мрежите за мобилните оператори по цял свят, обяви че е избрана от China Mobile, един от най-големите оператори в Китай, да изгради нова генерация GSM Base Station (базова станция) на връх Еверест. Тази станция ще осигури мобилно покритие за Beijing 2008 Olympic Torch Relay Team, който трябва да изкачи върха по време на Олимпийските игри.
Базовата станция ще бъде разположена на височина 6,500 метра и ще бъде изградена мрежа, покриваща базовата станция и основния път, по който ще се изкачат алпинистите до върха.
China Mobile се е спряла на базовите станции на Huawei, защото те са изградени на базата на 3G и IP технологиите и имат много комплексни и функционални решения, като генериране на енергия чрез слънчеви панели, сателитна комуникационна система и "Ethernet fiber transmission". Техниката е преминала през необходимите изпитания и е годна за работа при тежките метеорологични условия "на върха на света".


Пон Дек 03, 2007 11:27
Профил
луд за връзване
луд за връзване
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 22:14
Мнения: 29487
Мнение 
МОБИЛНИТЕ ТЕЛЕФОНИ В КИНОТО

Трудно бихме могли да си представим който и да е касов филм без да има скрита реклама в него, т. нар. product placement. Докато с интерес следим приключенията на Джеймс Бонд или Лара Крофт например, ненатрапчиво ни рекламират какви ли не продукти - от четки за зъби до разкошни автомобили. Естествено, във всеки филм героите и най-вече главният герой, си имат мобилни телефони. Скритата реклама (product placement) на тези устройства стремително набира скорост в голямото кино.
Този подход за рекламиране на даден продукт е много по-ефективен по редица причини. Основното му предимство е именно ненатрапчивостта, като търговските марки умело се "вплитат" в сюжета на филма, без да дразнят зрителя. После обаче се оказва, че след като сте гледали филма, волно или неволно ви се приисква да си купите точно такъв часовник или мобилен телефон, какъвто е носил Нео или Бонд.
Първият опит за product placement е използван в САЩ още през 30-те години на миналия век в мултипликационното филмче за Попай моряка. Този незабравим герой яде спанак в големи количества, което му придава невероятна сила. Резултатът е налице - търсенето на този продукт нараства неимоверно.
Мобилните телефони започват да се рекламират в киното не толкова отдавна - само преди около 10-15 години. В момента обаче скритата им реклама е огромна. Всяка година излизат десетки филми, в които телефоните представляват важна част от сюжета и се показват едва ли не във всеки кадър.

Sony Ericsson

Една от най-големите компании, производители на мобилни телефони, вече отдавна свикна да демонстрира своята продукция в най-скъпите холивудски проекти. Шведско-японски апарати можем да видим във филми като "Сайлънт Хил", "Лара Крофт - Похитители на гробници", "Ванилово небе" и т.н.
Неотдавна компанията осъществи една от най-успешните си product placement акции в нашумелия "Кодът на Да Винчи". Всички помним суматохата около филма, който привлече в салоните тълпи от зрители по целия свят. Той бе "натъпкан" с какви ли не марки и брендове (около 20), сред които Peugeot, Rolex, Sony. Телефоните Sony Ericsson уж не се появяват прекалено често, обаче пък именно тук са представени цели 7 нови модела, сред които K600, P910, Z300. Най-силен ефект има рекламата на Z530i The Da Vinci Code Edition, като самият телефон във филма не се показва, а просто го рекламират заедно с филма. Апаратът повтаря имиджът на книгата и филма - портретът на Джокондата, буквите DC на корпуса, кадифените черни панели - всичко това привлича феновете на филма и книгата. Не случайно "кодираната" версия на Sony Ericsson Z530i веднага става хит в продажбите из целия свят. "Обикновеният" Z530i по нищо не се различава от The Da Vinci Code Edition, освен в дизайна, но популярността му е много по-вяла.
Друга голяма product placement акция от Sony Ericsson е в знаменитите серии на Джеймс Бонд. Сериалът отдавна е истински символ на скритата реклама. Във филмите с 007 са намерили място компании като BMW, Smirnoff, Omega, Martitni и т.н.
В най-новия филм с Бонд "Казино Роял" доста активно се рекламира Sony Ericsson K800i James Bond Silver Special. Това си е вид Limited Edition, както и в случая с The Da Vinci Code Edition. Телефонът е в сребрист цвят, има тапети с Джеймс Бонд, трейлер и мелодии от новия филм.
В тази връзка, да си спомним и удачната скрита реклама на смартфона Ericsson R380 в "Не умирай днес" от 1997 г., където с помощта на този изключително прогресивен за времето си телефон, 007 управлява своето невероятно BMW 750iL. Смартфонът има специален панел, по който героят трябва да прокара пръсти, за да задвижи автомобила, а върху малкия дисплей в същото време се изобразява гледката от мястото на шофьора - т.е. телефонът служи като свръхсъвършен пулт за дистанционно управление на колата.

Nokia


Финландският гигант по нищо не отстъпва на Sony Ericsson в скритата реклама. Мобилни телефони Nokia могат да се видят във филми като "Дневникът на Бриджит Джоунс", "Мисията невързможна 3", "Мистър и мисис Смит". А в блокбастери като "Ангелите на Чарли", "Парола Риба-меч" компанията ни представя страхотни хитове - 8210, 8850, 9110.
Моделите Nokia 8110 и 7110 получават невероятна популярност чрез "Матрицата". Филмът е своеобразен химн на новите цифрови технологии, а финландските телефони органично се вплитат в този футуристичен парад на техниката. След "Матрицата" търсенето на телефона на Нео е направо зашеметяващо.
Има още един емблематичен филм, където фигурират телефоните от Nokia - "Особено мнение" на Спилбърг, и не само те, а цял арсенал от product placement. Специално за този филм компанията Lexus създава модел автомобил - SC 430 (62 хил. долара), който така и не се пуска в продажба. Nokia не остава по-назад и похарчва около 2 мил. долара за създаването на специално оборудване, което използват героите от филма. Последният рекламира комуникатора Nokia 9290, излязъл през май 2002 г., едновременно с филма.

Samsung

Корейската Samsung също не отстъпва от възможността на вложи своя реклама в касови филми - "Завръщането на Супермен", както и втора и трета част на "Матрицата".
Героите от "Презареждане" и "Революция" сменят своите телефони от Nokia на Samsung. След излизането на втория филм за Нео, в продажба е пуснат специален вариант на модела Samsung SPH-N270 с името Samsung Matrix Phone. И Samsung улучва в целта - подобно на Nokia, "матричните" телефони след излизането на филма имат огромен успех. Както е при съвременния случай с James Bond Silver Special от Sony Ericsson, този модел също съдържа меню с кадри от филма, тапети, трейлери, дори игри на тази тема.
Другият хит е "Завръщането на Супермен", където се виждат не само телефони и комуникатори с марката на Samsung. В Метрополис, градът, където се развива действието, могат да се видят огромен брой продукти с тази марка. Представете си само - 274 вида техника с логото на компанията, от LCD монитори и принтери до клетъчни телефони и факс устройства.

Motorola

В product placement индустрията водещо място заема американската компания, която присъства едва ли не във всеки втори холивудски филм - "Остин Пауърс - Голдмембър", "Съучастник", "Мисията невъзможна 3", "Ванилово небе", "Война на световете", "Дяволът носи Прада", "Тайни агенти" и т.н.
В недалечното минало компанията дори влиза в пряка конкуренция със Sony Ericsson в сагата за Бонд. В "Само един свят не стига" агент 007 не само използва телефон с тази марка, но и се оказва в завод на Motorola във Великобритания. Продуцентите решават да заснемат част от филма във фабриката, видимо впечатлени от нейния твърде съвременен и необичаен вид. Сред моделите, "взели участие" в тази серия, е v3688.
От "по-пресните" филми със скрита реклама на Motorola е "Тайни агенти" с Моника Белучи, където е представен моделът Т720, а също филмът на ужасите "Хостел" с Motorola RAZR V3. Последният има "участие" и в "Дяволът носи Прада" с Мерил Стрийп.
Телевизионните сериали също не са пренебрегнати - "Семейство Сопрано" скрито рекламира модела V600.

Обърнете внимание, че в някои филми присъства product placement на няколко компании едновременно.
Скритата реклама в киното набира все по-бързи обороти. И не може да е иначе - подходът отдавна е доказал своята ефективност, затова и много компании са готови да платят милиони, за да присъстват техните продукти особено в касовите филми. Този метод да се "зарибят" потребителите е доста по-мек, в сравнение с традиционната реклама, още повече, че не дразни и не се натрапва.
След като мобилният телефон е толкова естествена и необходима вещ в нашия живот, логично е, че почти никой съвременен филм не може да мине без този "персонаж". Представете си герой без мобилен телефон - та кой ще му помогне да се измъкне от заплетената ситуация, а дори и да намери голямата любов! Много от комерсиалните филми затова и се правят - да се демонстрират на зрителя куп модерни неща и нови технологии.

(източник: http://www.gsmbgmag.com)


Пон Дек 03, 2007 11:35
Профил
луд за връзване
луд за връзване
Аватар

Регистриран на: Съб Апр 14, 2007 22:14
Мнения: 29487
Мнение 
M500 - ръчен часовник с вграден GSM

Как ви звучи комбинацията от часовник и мобилен телефон? "Джеймс Бонд" ли чухме? Точно това представлява M500 на SMS Technology, който беше пуснат в продажба при доста височката цена от $820. Логично би било предвид размерите му да се усъмним в комплексната му функционалност, например в писането на кратки съобщения на миниатюрния му сензорен екран. Разполагаме обаче с видео, което опровергава нашите притеснения. Ако изключим първите секунди, където безсрамно се използва аналогията с Бонд филмите, това, което ще видите след това, ще ви накара направо да се влюбите в миниатюрната джаджа. Разбира се, миниатюрната писалка ще се изгуби буквално след няколко минути употреба, но това е отделен въпрос.

* Поддържани мрежи: GSM/GPRS (850/900/1800/1900 MHz)
* Пълна SMS функционалност
* Сензорен екран
* Bluetooth 2.0
* Поддържани музикални формати: AAC/MP3
* Поддържани видеоформати: MP4
* Игри
* 128MB вградена памет
* USB порт
* Батерия: 400 mAh
* Разговорно време: 200 минути
* Стендбай: 80 часа


Изображение

Часовник с вграден Bluetooth - Sony Ericsson

Създаден в партньорство с Fossil, часовникът с моделен номер MBW-100 разполага с OLED дисплей, върху който показва информация за входящите разговори, докато телефонът на потребителя може да се намира в джоб или чанта. Възможно е отказване на разговор с натискането на бутон. Сред останалите възможности на тежащото 187,5 грама устройство влиза и дистанционен контрол върху аудиоплейбека на телефонния плеър. MBW-100 е водоустойчив на дълбочина до 30 метра и е съвместим с телефоните Sony Ericsson K610, K610i, K618, K790, K800, V630, W710, W850, Z610 и Z710. Батерията е достатъчна за запазване на Bluetooth функционалност в продължение на 7 дни, като след това може да работи като часовник още 7 дни.

Видео: http://youtube.com/watch?v=Xw43tFoEBtQ :)


Пон Дек 03, 2007 11:50
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Заключен форум Темата е заключена, не можете да променяте мнения.  [ 5 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron